Nasze działania w związku z pandemią COVID-19
Drogi Gościu,
Przeczytaj, zanim przyjedziesz.
Od 4 maja 2020 jesteśmy otwarci i cały czas przyjmujemy rezerwacje. Jeśli chcesz nas odwiedzić, nie obawiaj się przyjechać.
Naszym najwyższym priorytetem jest zdrowie i bezpieczeństwo Gości i pracowników, dlatego prosimy o zapoznanie się z naszymi działaniami w związku z koronawirusem SARS-CoV-
- Zachowuj wyznaczoną odległość w kontaktach z innymi gośćmi i personelem hotelu
- Płać bezgotówkowo
- Płyn dezynfekujący dostępny jest w lobby
- W drodze z recepcji do pokoju zalecamy noszenie maseczki na twarzy i rękawiczek na dłoniach
- Obowiązuje całkowity zakaz przyjmowania niezameldowanych gości w hotelu
- Kilkanaście razy dziennie dezynfekujemy najważniejsze miejsca w hotelu: windy, guziki windy, klamki, toalety publiczne, ladę recepcji, poręcze, itd.
- Używamy ozonatorów i lamp UV do dezynfekcji pokoi i miejsc ogólnodostępnych z zachowaniem niezbędnych środków bezpieczeństwa
- Jeśli zamawiasz jedzenie z zewnątrz – odbiór dostawy jest możliwy jedynie na zewnątrz przed hotelem
- Tylko jedna osoba może przebywać w windzie w tym samym czasie (wyjątkiem rodzina)
- Z pokoi i pomieszczeń wspólnych zostały usunięte wszystkie informatory i inne materiały hotelowe – zachęcamy do kontaktu telefonicznego z recepcją wew.500
- Śniadania serwujemy w restauracji hotelowej z zachowaniem wszystkich wymaganych procedur, na życzenie oferujemy śniadanie na wynos w pojemnikach jednorazowych. Śniadanie serwujemy w godzinach 7.00 – 10.00.
- Restauracja hotelowa i bar są czynne codziennie w godzinach 15.00 – 22.00, istnieje możliwość zamówienia dań z karty na zasadach room service. Dopłata do cen z karty 20%.
- Podczas pobytu gościa nie świadczymy usługi sprzątania w pokoju zajętym. W razie potrzeby należy telefonicznie zgłosić potrzebę wymiany ręczników lub pościeli (zostaną przekazane gościom do pokoju w czystej zdezynfekowanej torbie na pranie). Śmieci można wystawić w koszu na korytarzu przed swoim pokojem
Jeśli zauważasz u siebie objawy choroby – kaszel, podwyższona temperaturę – odwołaj swój pobyt w hotelu dbając o zdrowie swoje, innych Gości oraz Naszych Pracowników.
Przydatne informacje
Polecamy śledzić informacje na stronie gov.pl w celu uniknięcia nieprawdziwych informacji.
Jeśli obserwujesz u siebie niepokojące objawy (takie jak wysoka gorączka, kaszel i duszności), to skontaktuj się z infolinią NFZ 800 190 590, lub skorzystaj z wyszukiwarki szpitala zakaźnego lub placówki GIS https://gis.gov.pl/mapa/